Beste klanten en relaties,

Ook wij volgen de maatregelen van Rijksoverheid aangaande het Coronavirus COVID-19. Dit betekent voorlopig voor ons kantoor dat:

  • het kantoorpand maandag 16 maart t/m 5 april 2020 gesloten blijft,
  • kantoormedewerkers deze weken vanuit huis werken, maar wel bereikbaar zijn per mail en telefoon.

Voor onze overige medewerkers is het niet mogelijk om thuis te werken. Zij zullen de nodige voorzorgsmaatregelen in acht nemen om hun werkzaamheden verantwoord te kunnen blijven uitvoeren. Zo zullen zij u geen hand geven, houden zij minimaal 2 meter afstand van u en zijn zij zelfvoorzienend in koffie en maaltijden. Medewerkers met gezondheidsklachten die kunnen duiden op het Coronavirus mogen niet werken.

Het kan niet anders dan dat u als klant of relatie de komende periode iets merkt van de maatregelen die wij nu nemen. Onze excuses hiervoor, want wij zijn u altijd graag van dienst. In deze onzekere periode vinden wij echter dat we niet anders kunnen dan onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen om het effect van dit virus met elkaar te laten afnemen.
Wij vragen daarom uw begrip als u soms wat langer moet wachten tot de telefoon beantwoord wordt, als uw mondelinge afspraak wordt omgezet naar een telefonische of wanneer wij u moeten afbellen.

Daarnaast vragen wij u om ons te informeren mocht u klachten krijgen. Dan kunnen wij passende maatregelen nemen.

Ons kantoor blijft bereikbaar via telefoon 010-5119000 en via mail aph@hoogerbrugge.nl, dus bel ons gerust als u vragen heeft.

Met vriendelijke groet,
Hoogerbrugge