Vertrouwde kwaliteit

In een nieuw jasje

Onderhoud en renovatie van vastgoed is een belangrijk onderdeel van ons werk. Maar de tijd is aangebroken dat onze eigen huisstijl toe is aan renovatie. Het is u vast niet ontgaan: Hoogerbrugge is in een nieuw jasje gestoken. We gaan mee met onze tijd en hebben ons logo en onze website vernieuwd. Zo kunnen we u beter laten zien waar we voor staan: klantgericht, bedreven, transparant en authentiek. We dragen een nieuw jasje, maar onze aandacht voor de klant en de vertrouwde kwaliteit blijven hetzelfde.

Onze bedrijfsidentiteit

Om te komen tot deze nieuwe look & feel is er uitgebreid onderzoek verricht en zijn we op zoek gegaan naar onze bedrijfsidentiteit. Zo zijn er inzichten verzameld, hebben er interviews plaatsgevonden met medewerkers en klanten en hebben we de waarden van grondlegger Piet Hoogerbrugge meegenomen. We hebben onze merkwaarden bepaald en van hieruit ons bedrijfsverhaal ontwikkeld. Dit heeft zich doorvertaald in een aangepaste naamgeving (APH wordt Hoogerbrugge) en een nieuwe huisstijl, logo, drukwerk, buitenreclame, werkkleding en website. Hopelijk wordt u er net zo enthousiast van als wij!

Wat is er vernieuwd

  • De naamgeving
  • De huisstijl (o.a. logo)
  • De website
  • De buitenreclame (o.a. busbelettering)
  • Het drukwerk (o.a. visitekaartjes, briefpapier)
  • De werkkleding

Samen het beste voor de klant.

Bekijk projecten